10-03-2013

Ooohhhhh wat........

een super optreden hadden we hè mensen afgelopen woensdag.
Wat was ik trots op ons allemaal en wat hebben de mensen genoten.
Altijd zo heerlijk om te zien hoe mensen los komen bij een optreden van ons.
Trouwens......we hadden ook wel een erg leuk repertoire om te zingen die ochtend.
Vonden jullie ook niet???
Hier zet ik de liedjes nog eens op een rijtje als youtube speellijst........ veel kijk en luister plezier!!!
Klik maar op het plaatje hieronder....


Een leuke mix van eerst wat lente-achtige liedjes en later ware smartlappen. 
Hadden jullie door dat onze dirigente OOK heel blij was met ons.....ze deed steeds haar 

omhoog voor ons.....gaaf hé!!!
Ons combo liet zich, zoals altijd, ook weer van hun goede muzikale kant zien...chapeau heren....
Persoonlijk vond ik het jammer dat het afgelopen was...had nog wel langer door willen/kunnen zingen hoor.
Volgens zeggen heeft ons publiek van die ochtend ook ontzettend van ons allemaal genoten.
Jammer genoeg heb ik momenteel nog geen foto's van het geheel maar zodra ik die heb worden ze uiteraard geplaatst!!!
Dit was het dus voor nu en er staat ons weer een optreden te wachten op dinsdagmorgen 19 maart.
Let op: deze dag hebben we hierdoor s'middags dan geen repetitie......

Groetjes van.......
"het meissie van de gitarist".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten