08-11-2013

Hebben jullie ook......

zo genoten vanmorgen met ons optreden???
Nou ik in ieder geval wel hoor....vond het echt super gaan.
Begon voor mij al voor aanvang doordat ik weer even mijn oud collega Desiree kon knuffelen en haar mijn fototoestel kon overhandigen om enkele foto's voor ons te maken.
Verder zag ik een cliënt die ik al heel lang niet meer gezien had dus was het ff lekker "beptijd" met hem.....heerlijk.
We hadden een goede opkomst van ons koor moet ik zeggen....toppie dames en heren er moesten zelfs stoelen bijgehaald worden...
Wat aanloop vanuit het verz.huis en omgeving mochten we zeker niet mopperen want er waren een boeltjes mensen aanwezig die ons graag wilden horen.
Nadat Desiree iedereen had welkom geheten en veel plezier met ons had gewenst konden we heerlijk van start gaan met de volgende liedjes..........

Mijn wieggie was een stijfselkissie, Tulpen uit Amsterdam, Land van Maas en Waal, Het dorp, Spiegelbeeld, Grootvaders klok, Bloedrode kralen, Ik heb eerbied voor jouw grijze haren....

Tjonge zeg he wat werd er meteen lekker meegezongen door de oudjes....heerlijk om te zien gewoon. Ik had een dame voor me zitten die echt fanatiek mee zong hoor...zij kreeg ook zo nu en dan een duimpie omhoog van mij.
Het ging dus heerlijk...tenminste naar mijn gevoel...ik voelde mij er goed bij.

Na de pauze deelde onze dirigente Joke rode roosjes uit, aan leden van het koor, om aan iemand van de aanwezige gasten te geven die in de zaal zaten.
Dit konden we doen onder het spelen op zijn mondharmonica van ons eigen koorlid Theo. Hij speelde het nummer "Wispering hope".
Zo'n mooi nummer om te horen en Theo....weer goed gedaan jochie....klonk zoals gewoonlijk weer mooi hoor....dank je wel.

Liedjes na de pauze waren.........
Twee reebruine ogen, Ik stuur jou een boeketje rode rozen, De kleine dingen, Een roosje mijn roosje, 24 rozen, Rode rozen en als afsluiter........Het kleine café aan de haven.

Hahaha.....de zaal ging uit zijn dak...wat deden de mensen en personeel dat aanwezig was mee zeg....toppie.
Zo'n ochtend gaat altijd veel te snel voorbij...vinden jullie ook niet.
Zowel voor ons als voor het publiek want muziek brengt mensen nou eenmaal bij elkaar en wordt door iedereen verstaan.
Als het aan het publiek lag.......gaan we daar volgende week weer zingen hahahahaha.
Nou...ze moeten nog even geduld hebben tot volgend jaar februari want dan doen we weer de 3 verz.huizen in onze gemeente.

Zo dan nu nog even de sfeer foto's die gemaakt zijn door Desiree...
Desiree bedankt hiervoor he!!!
Geniet er even van maar voor nu.........



de groetjes van mij,
"het meissie van de gitarist"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten