25-12-2012

2008 Wederom een groot.....

succes voor ons koor dames en heren.
Ik had het al van mijn "mannetje" gehoord toen ik s'avonds thuis kwam van weg geweest.
Was best nog een latertje geworden toch voor jullie!!!
Moet eerlijk zeggen dat ik het zelf best gemist heb hoor......voelt toch een beetje als een "thuiswedstrijd" he dat optreden in het huis waar je zelf werkt.
Waarom moest ik nou zo nodig iets anders hebben???
Kwam natuurlijk ook heel onverwacht dit optreden he.......bijna als ehhhhhh "kakken".
Allemaal ter ere van het 25jarig bestaan van het huidige Gerardus Majella.
Moest even gauw gebrainstormt worden van "hoe vullen we de middag in" maar eigenlijk was de keuze niet zo moeilijk.
De mensen genieten elke keer weer van een optreden als dit.
Dat is ook wel op de volgende slideshow te zien!!!
Teunie en Coby waren allebei zo lief om mij foto's toe te sturen voor op de site te zetten. Meiden........hartstikke bedankt hiervoor.
Ik zou zeggen..........geniet van de foto's die voorbij komen en tot de volgende keer.
 
Click to play this Smilebox greeting
Create your own greeting - Powered by Smilebox
 
Digital ecard created with Smilebox

Groetjes van.....
"het meissie van de gitarist".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten