24-12-2012

2008 Zijn jullie ook.....

naar de "nieuwjaarsborrel" geweest???
Ja????? Wat was het druk he!!!
We waren in grote getalen gekomen, leuk hoor.
Er was genoeg van alles he aan drinken en lekkere hapjes.
Heb er best van genoten, vond het heerlijk om jullie weer te zien allemaal.
Hebben jullie het zingen ook gemist???
Nou IK ben blij dat we volgende week weer gaan beginnen hoor.
Ik hoorde op de receptie dat er in december een artikeltje over het optreden in de Kwakel in de Nieuwe Meerbode heeft gestaan.
Zelf lees ik hem alleen als ik er zin in heb en had het die bewuste keer niet dussss..........niks gelezen ook natuurlijk.
Jullie wel???
Nou ik zou ik niet wezen als ik niet zou gaan speuren op internet om het op te zoekenen weten jullie..........HET IS GELUKT!!!
Kan het artikel alleen niet kopieeren dus zal ik het natikken.
Het gaat om een berichtje van 19 december jl en er stond:
dat wij als koor de zaal goed in de stemming wisten te brengen en dat er waarschijnlijk nog lang over nagepraat zal worden.
Tuurlijk stonden er foto's bij:
1tje van het Catootjelied tafereel
en 1tje van de menigte in de zaal.
Leuk om te lezen toch en als ik eerlijk ben moet ik zeggen
dat die middag ook niet stuk kan bij mij hoor.
Was toch ook gewoon een toppertje van uitvoering???
Zo ik zal nu nog even een gouwe ouwe voor jullie hier onder zetten,
heb ik opgespeurd bij You Tube.
Wat valt er toch enorm veel te vinden op internet.....je kan het zo gek niet bedenken of het staat er wel op.
Komt het hoor.........
 
Groetjes van.....
"het meissie van de gitarist".
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten