24-12-2012

2007 Afscheid...

hebben we moeten nemen van Karel.
Na een aantal jaren "ziek te zijn geweest" is Karel overleden.
Hiervoor hielden we een herdenkings bijeenkomst in ons clubhuis.
Karel werd hierbij in woord en lied herdacht in het bijzijn van zijn vrouw en kinderen.
Als koor zongen wij voor hen een aantal toepasselijke liedjes zoals,
Margrietje, Ik geef je een roosje mijn Roosje, Het zijn de kleine dingen
en het Ankerlied.
Ik hoop dat wij hen daarmee een beetje troost hebben kunnen geven!!!
Deze middag was in mijn ogen erg waardevol voor ons allemaal want wij hebben veel aan Karel te danken.
Zonder hem was het inloophuis nooit gestart en het smartlappenkoor nooit opgericht.
Karel...........bedankt hiervoor.
 
Tijdens de dienst die voor Karel gehouden werd hebben wij ook, op zijn verzoek, het "Ankerlied" gezongen.
Ik persoonlijk vond het geheel een hele eer.
Op de hyve had ik reaktie's van 2 mensen.
1 met het woord "Sterkte" en 1 met deze kaarsjes
waar onder stond........"brandt voor Karel"
Lief gebaar he en Karel..........wij zullen je nooit vergeten.
Nou laten wij ze dan maar op deze site laten branden voor iedereen die hier kracht uitput of voor diegenen die wel wat warmte kan gebruiken.
 
groetjes van.....
"het meissie van de gitarist".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten