24-12-2012

2007 Oh oh mensen...

wat een top concert hebben we gegeven zeg in de Kwakel voor de KBO.
Hebben jullie ook zo genoten???
Wij waren al vroeg omdat Hans altijd ruim de tijd wil hebben om zijn apparatuur neer te zetten.
Vond het in 1ste instantie wat al te vroeg maar achteraf heb ik hier van genoten.
Waardoor?????
Nou het voelde voor mij zo'n beetje als een "thuiswedstrijd", doordat Hans en ik beide oud Kwakelaars zijn, en ik dus even lekker met mensen van het publiek kon praten voor wie wij op kwamen treden.
Zo gaaf, oud buurmeissie, tante, oude buurvrouw van Hans en ga zo maar door, mijn broer zat zelfs in het publiek met zijn vrouw, gaaf toch!!!!
Volgens mij hebben de mensen enorm genoten van wat wij ten gehoren gebracht hebben, denken jullie ook niet???
Ik persoonlijk vond de stemming er heel goed in zitten zowel bij ons publiek als bij ons. Ging toch smetteloos op dat ene nummer "Bedankt lieve ouders"na???
Nou zo'n foutje moeten ze ons maar vergeven hoor, zijn ook maar amateurtjes.
Vond het persoonlijk wel wat hebben als het even anders liep dan gepland.
Gheghegheghe.
Heyyyy en wat vonden we van onze "kastelein"???
Heerlijk de atributen die hij mee gebracht had!!!
Ons heksie "Jannie" mocht er trouwens ook wezen hoor met der kromme neussie hahahahahaha.
Mooi hoor dames en heren van ons koor, was weer zeer geslaagd in mijn ogen.
Hebben jullie na afloop ook plantjes mee genomen???
Lief he zo'n attentie, werd er spontaan warm van.
Natuurlijk zijn er van dit optreden ook weer foto's gemaakt alleen niet door mij persoonlijk, dus is het even afwachten wanneer ik ze krijg van onze eigen "Teunie"
Nou ik heb gisteravond nog na zitten te genieten van het geheel en was er zeer tevreden over. Jullie ook???
Hier een kleine foto impressie..................
 
Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
This free scrapbook created with Smilebox
 
 
Groetjes van.....
"het meissie van de gitarist".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten