06-01-2013

2009 Hebben jullie.....

er ook weer zin in om deze maand weer te gaan repeteren???
Nou ik in ieder geval wel hoor.........tjeempie wat heb ik het gemist.
Hebben jullie allemaal een fijne vakantie gehad???
Moet haast wel want jullie zijn allemaal met mij en het gitarissie mee geweest.
Hebben jullie niks van gemerkt zeker he.....kan kloppen hoor maar het is toch echt zo.
Jullie zaten nl nog allemaal als foto in mijn fototoestelletje.
Hahahahahahahahaha.
Nou de 15de gaan we in ieder geval weer lekker beginnen.....geniet al bij voorbaat.
Vlak daarna staat er alweer een optreden op ons programma.......kreeg nl een mailtje van onze dirigente Joke met de volgende strekking..........
 
Hallo Hans en Gerda,

Leuke vakantie gehad? Nu zijn wij er met de caravan op uit.
Er is ons koor verzocht om een kort optreden te geven in het golfpark.
Op zondag 27 september 2009 organiseren zij een toernooi en de opbrengst is voor het Anker.
Na de prijsuitreiking is er een hapje en een drankje en dan zou ons koor daar erg leuk bij zijn.
Wim heeft het al in zijn agenda staan. Kunnen jullie ook? Aanvang 17.00 uur.
Ik stuur je de lijst met liedjes. Die kunnen we oefenen op 15 sept.
Gerda plaats jij het bericht op de site? Mooie reclame voor het Anker!

Tot dan en de groeten van Joke

Kijken jullie ook alvast allemaal of je die datum mee kan zingen.
Zou wel gezellig zijn hoor als we met zoveel mogelijk kunnen toch!!!
Ik verklap hier nog niet de liedjes die we daar gaan zingen.....dat horen jullie de 15de wel.
Nou tot zover wat ik te melden had voor jullie dus voor nu groeten van
 
"het meissie van de gitarist".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten