13-01-2013

2012 Een speciale.....

verjaardag van onze eigen Jans.
Vanavond vond ik onderstaand mailtje van Henny in mijn mailbox ..........
Hoi Gerda,
Jans is vandaag , op moederdag, jarig en 80 jaar geworden.
Daar zij onze eerste gast is , toen met haar zieke man , heeft zij bij ons een bijzonder plaatsje.
Met 13 mensen van 't Anker ,( 5 heren!!!!) natuurlijk de meeste van het koor , zijn wij voor haar gaan zingen.
Buiten hebben wij "Lang zal zij leven "gezongen en daarna binnen nog,Ik heb eerbied voor jou grijze haren,
Daar in dat kleine café aan de haven , 't Zijn de kleine dingen die 't doen en als laatste Ik zie een ster.
Jans was helemaal perplex maar heeft wel genoten.
Ik stuur er 3 foto's bij ,is dit iets voor de site van het koor????
Groetjes,
Henny
 
 
 
Create your own collage - Powered by Smilebox
Make your own picture collage
Nou Henny ik heb graag aan je verzoek voldaan want Jans verdient idd om even in het zonnetje gezet te worden.
Jans van achter mijn laptop.........nog van Harte hoor en wij hopen allemaal dat je een super dag gehad hebt!!!
Groetjes van..........
"het meissie van de gitarist".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten