13-01-2013

2010 In Memorie



Alie Moen.
is op vrijdag 25 juni j.l overleden.
Dinsdagavond 29 juni is er gelegenheid tot afscheid nemen en condoleren tussen 19 en 20 uur in Uitvaartcentrum Bouwens Noorddammerweg 40 in Uithoorn. De crematie zal in besloten kring op woensdag plaatsvinden.
Alie was een van de eerste bezoekers van het Inloophuis, én een van de trouwste ! Alie werd ervaren als een warme en hartelijke vrouw, die graag voor de gezelligheid van het kaarten en van het smartlappenkoor kwam. Alie had altijd aandacht voor een ander en leefde erg met haar medemens mee. Ze vond het lastig om zelf in het centrum van de aandacht te staan. Het laatste jaar ging haar gezondheid steeds verder achteruit. Ongeveer een maand geleden kwam ze in de rolstoel samen met haar zus Leny nog een laatste keer naar 't Anker.

Alie we zullen je vrolijkheid en je betrokkenheid bij iedereen missen maar weet dat we je niet zullen vergeten.

Wij wensen de familie, vrienden en bekenden van Alie heel veel sterkte om dit verlies te dragen. Het zal niet mee vallen maar hopelijk weten zij het een plekje te geven. 
Hier een klein deel van dit mooie lied wat door onze dirigente Joke is gemaakt op de melodie van "Home on the range ".
Een ster in de nacht
Is een teken van kracht
Van een bron die ons lot overstijgt
De glans van die straal
Geeft mij kracht telkenmaal
En mijn leven dan toekomst weer krijgt.
Ster,ster van mijn hart
Als een ster,zo verschijn je voor mij
Jij komt mij nabij
Door jouw licht wordt ik blij
Ook al schijn je naar hier van heel ver.
Groeten van..........
"het meissie van de gitarist".



Geen opmerkingen:

Een reactie posten