13-01-2013

2012 Een waardevolle mail van Marja.....

Beste familie, vrienden en vriendinnen, kennissen, e.a.
Op de Alp d'Huez hebben ze verleden jaar honderden kaarsen neergezet voor al onze dierbaren die door kanker getroffen zijn.
De opzet is deze mail door te sturen. Je begrijpt dat ik aan dit gebaar niet voorbij ga.
Ik vraag jullie dan ook deze kaars door te sturen, zodat Opgeven is geen Optie voor al die mensen die het nodig hebben voortleeft.
Ook al is het maar voor een dierbare.
Alp d'Huez was ook het vorige jaar weer indrukwekkend. Wat een energie en wat een dankbare gebeurtenis. Ook het komende jaar wordt er daar weer door heel veel mensen gefietst. De Franse kranten hebben er twee grote pagina's aan besteed. Opgeven is geen optie.

Uit respect !


 
 Laat deze kaars branden A.U.B

Gewoon uit respect: doen, alsjeblieft....!

Hier kan ik geen NEE op zeggen, JIJ??

Al wat jou gevraagd wordt, is om dit te laten circuleren.

Ook al stuur je het naar mijn persoon.

Ter herinnering aan al diegenen, die zijn overleden aan kanker en voor iedereen die er nu mee worstel
t.Een kaars verliest niet aan kracht door een andere kaars aan te steken.
Alstublieft, houd deze kaars brandend!
Dit is het enige wat ik van je vraag: stuur het door.
 

 
Dank je wel Marja voor deze mooie mail. Ik hoop dat de mensen bij het lezen hiervan even stilstaan bij het leven en de kaars brandend houden door dit bericht verder te sturen!!!

Groetjes van........
"het meissie van de gitarist".



Geen opmerkingen:

Een reactie posten