29-01-2013

Ja hoor.....

we zijn weer online.
Hopelijk zijn jullie daar net zo blij mee als ik.
Het was even zoeken hoe ik alles over kon zetten, daar de vorige site over ons koor ging verdwijnen, maar hier zitten we goed.
Getracht is alles zoveel mogelijk over te zetten naar hier en dat is mijns inziens gelukt.
Nog een paar kleine dingetjes aan de rechter zijkant en dan moet het goed zijn.
Voor iedereen is rechts een kleine uitleg over de manier dat de berichtjes gelezen kunnen worden.
Ik hoop dat jullie hier ook met veel plezier het wel en wee van ons koor zullen gaan volgen.
 
 
Dan krijgen jullie nu het filmpje te zien waarin Lex Goudsmit het lied "Als ik toch eens rijk was" zingt uit Anatevka.
Dit lied zijn wij nl aan het instuderen maar hebben nogal moeite met het loopje van "dedel deidel dedel dedel deidel" etc.
Nu zullen wij nooit Lex Goudsmit overtreffen maar moeten het toch zo getrouw mogelijk ten gehore brengen he!!!
Geniet allemaal van zijn uitvoering.....
 
Groeten van mij.....
"het meissie van de gitarist".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten