13-01-2013

2012 Kort maar hevig.....

wordt ons laatste optreden(tje), dat plaatst vond op 29 februari, genoemd door onze eigen Loes.
Zij was zo lief om er ook een "kort en hevig" verslagje van te maken voor hier.
Dank je wel Loes!!!
Kort maar hevig was ons optreden op woensdag 29 februari 2012 op het verwarmde buitenterras van 's Anders eten en Drinken" te Vinkeveen voor iemand van het Hospice te Wilnis die de pensioengerechtigde leeftijd had bereikt.
Zoals gezegd was het kort (20 minuten) maar wat een geweldig feestje werd er van gemaakt, er waren niet alleen veel koorleden maar ook veel publiek.
Er werd enthousiast meegezongen (Piet moest niet alleen ons maar ook het publiek dirigeren), meegedanst en zelfs nog de polonaise gelopen, Piet je enthousiasme was geweldig en Wim geweldig dat je met ons mee wilde spelen, super. Loes
Ik had natuurlijk al het relaas van "Mijn gitarissie" gehoord over dat mini concert toen ik van mijn werk kwam.
Vond het na het aanhoren hiervan zelfs jammer dat ik verhindert was. Maar tja......een mens kan niet altijd alles hebben.
Fijn dat onze "inval dirigent Piet" de honneurs voor Joke wilde waarnemen en zeker super dat onze "oud accordionist Wim" dit wilde doen voor Henk.
Toppie mannen!!!
Onverwacht kreeg ik enkele foto's van van dit mini concertje van onze eigen Teunie toegestuurd.
Teunie geweldig.....dank je wel!!!
 
Groetjes van mij,
"het meissie van de gitarist".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten