06-01-2013

2009 Zzzzooo hehe......

zijn we allemaal weer bijgetrokken van gisteren???
Wat ging het goed he mensen dat optreden.
Ohhhhh geniet er telkens weer van om op deze manier met elkaar bezig te zijn.
Jullie ook???
Moet eerlijk zeggen dat ik best trots ben op ons koor hoor.
Trouwens ehhh.......sjiek he dat we zo officieel werden aangekondigt door de organisatie.
Een hele ruimte voor ons zelf met koffie en cake.......sjiek de friemel hoor!!!
Paste eigenlijk wel bij Plonia onze "barones" of zal ze het door hebben gehad dat het niet
"de suite" was??? Vast wel.
Geweldig zoals de oudjes mee deden zeg.
Zelf zat ik tegenover een tafel waar in hoofdzaak heren aan zaten en die waren me toch ffies fanatiek. Zat er zelfs 1tje de maat te slaan onder het zingen.
Grandioos toch!!!
Ja......volgens mij hebben de oudjes best genoten van ons.
Blijkt ook wel want ik kreeg van Joke een mailtje met een reaktie vanuit het Hoge Heem met hun reaktie op ons.
Wacht ff zal het hier even neer zetten, kunnen we het allemaal lezen.........
 
Langs deze weg wil ik jullie alsnog bedanken voor het optreden van
vanmiddag. De bewoners van het Hoge Heem en de aanleunende Hemen hebben
genoten. Het was echt feest en als de mensen maar mee kunnen zingen en
deinen, dan vinden ze het al geweldig. En meezingen en deinen konden ze met
jullie koor. Hopelijk kunnen we in de toekomst nog eens een beroep doen op jullie.

Met de vriendelijke groeten,
 Gerda de Jonge
Secretaris Bewonerscommissie


Kijk en daar doen we het nou voor!!!
Applaus voor ons zelf.
Verder kreeg ik nog een mooie foto ingezonden door Hennie...........
van het "Katootje" lied.
Jammer dat Lau er niet was he......konden we zijn "mooie benen" niet bewonderen als lichtmatroos.
En om het nog verder compleet te maken stuurde Teunie mij nog eens een rits foto's.
Pppppffffff..........echt veel.
Die heb ik dus maar weer ffies verwerkt in een mooi boekje.
  
Meisjes.......hartstikke bedankt hoor voor jullie inzending, we gaan er met zijn allen van genieten door het te bekijken!!!
 
Groeten van.....
"het meissie van de gitarist".
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize a free digital slideshow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten